Tuesday, March 20, 2007

Vaheaeg :)

Jah, vaheaeg. Oleks nagu palju aega või mis? Tegelikult lendab aeg ikka koletult kiiresti. Aga magada on hea :) , ja naabreid juba keskpäeval oma muusikaga kiusata, hee - see mulle meeldib. Järgmine plaat taas lemmikute reas - otse Indiast, mõnus ambient.
Olen siis nüüd üritanud lõputööd kirjutada, khm, naerukoht! Nojah, miskit ju trükitud juba on. Peaks uurima, kas need jupikesed ka kuidagi järjestikku sobivad. Ja Axlile peaks ju ka kuidagi märku andma, et ma midagi ikka soperdan. Lähen täna veel raamatukokku, et sealt miskit paljundada.
Aga õhtul lähen Aarega Vägilasi kuulama :)
Olin nädalavahetusel Tallinnas. Ei, mind Eesti suurlinnad ei tõmba - Tartu on kuiv ja tolmune ja kannab minu jaoks sõimunime "ülikool"; Tallinn on räpane ja tolmune ning ülikooliaegsed naljad ja mõnu on oma aja ära elanud. Vot München! See oli, on ja jääb parimaks, mida kogenud olen ja sinna tahan alati tagasi. Või Berliin - minu jaoks Euroopa ühepajatoit. Saksaga on meil ju muidugi omad suhted :)
Aare käib peale, et endale uue korteri ostaksin, või veel parem - väikese maja. Nojah, praeguste finantsidega nagu suht võimatu. Aga tema äriskeemide järgi tegelikult täiesti võimalik. Noh, vaatame, vaatame.
Nüüd tuleb pisut tööd jälle teha. Olid vist mingid ülesanded meediakeeles ja stilistikas ja kuskil veel ja siis LÕPUTÖÖ - mu arm!