Tuesday, December 5, 2006

Advent, Advent, kleines Lichtlein brennt


3. detsember
Kõik kaunistavad, süütavad küünlaid, naeratavad härdalt ...
Käisin hommikul trennis - oh kui hea on ikka tantsida. Panime muttidega stiilipeo paika - järgmisel laupäeval siis saame kokku, sööme, joome, klatšime, väristame isekeskis naba ja kui lusti jätkub, vallutame ka mõne ööklubi.
Lõunasöök vanemate juures oli hästi armas, isegi pisut pühalik. Tegin kooki ja puha, vennaraasuke oli ka kohal. Istusime, ajasime juttu - mõnus ja kodune oli.
Aga minu kodu saab vist küll alles jõululaupäevaks kaunistatud. Minu 1. advendi õhtu: ligi 100 vihikut oli vaja kontrollida ja muud jama korda ajada. Mu lemmik-pühapäeva-filmidki jäid vaatamata :(
Oi ma olen enda peale tige - oska ometi aega planeerida ja puhata!!! VOT EI OSKA!

No comments: